Újautó feldolgozó és elemző rendszer
-
Új autó készlet, amely csak egyszerű formában tárolja a meghatározott státuszú járműveket, és alkalmas azok foglalására. Értékesítés esetén a rendszer automatikusan leveszi a készletről az aktuális járművet.
-
Új autó eladás. 75 adatpontban rögzíti az értékesítés pontos adatait. Az adatok alapján könnyen kimutathatók az értékesítések forgalmi és marketing adatai, bármilyen időintervallumban és bármilyen csoportosításban. A lekérdezések és kimutatások számát csak a bevitt adatok mennyisége határozza meg, így azok bármilyen összefüggésben megvalósíthatók.
A fenti rendszerekhez különféle kimutatások kapcsolta, amelyek bővítése viszonylag egyszerűen (1-2 munkanap alatt) bővíthetők. A kimutatások a főbb adatok alapján definiálhatók:
- Dátum szerinti szűrés
- Telephely és értékesítő szerint
- Értékesítés formája szerint
- Vevő adatai alapján
- Modell szerint
Jelenleg az alábbi kimutatások nyerhetők ki az elmentett adatok alapján:
Értékesítés adatai
- Aktuális rendelés állomány
- Modellenkénti eladás
- Részletes forgalmi adatok, amely kimutatja a beállított paraméterek szerint:
o Megtermelt árrés, nettó árbevétel, eladási darabszám
o Kedvezmények mennyisége és összege
o Tartozék és egyéb eladások nettó árrése
o Finanszírozási kihelyezés nagysága és jutaléka
- Használtautó beszámítás aránya értékben és mennyiségben
- Biztosítási kötések aránya (és jutaléka, ha rendelkezésre áll az adat)
- Finanszírozási kihelyezések és jutalékok bankonként
- Átlagos átfutási idők
Marketing adatok
- Az ügyfelek információ szerzésének kimutatása (médium hatékonyság)
- Az értékesítések területi elosztása
- Érdeklődő ügyfelek és realizált eladások adatai és arányai
Adatfelvitelek ellenőrzése
- Értékesítőnként az adatfelvitel pontossága
A rendszer a fenti adatokon felül az alábbi szolgáltatásokat biztosítja:
- Ügyfélvisszahívás esedékessége az értékesítés követően, illetve megtörténtét lehet rögzíteni.
- Az első garanciális átvizsgálás idejének jelzése, amely alapján az értékesítő is tájékoztatni tudja az ügyfelet.
- Flottapartnerek adatai (Név, Irányítószám, Település, Utca, házszám, 1.
- Kapcsolattartó, 2. Kapcsolattartó, 1. Telefon, 2. Telefon, Fax, 1. E-mail, 2. E-mail, Egyéb megjegyzés)
- Finanszírozó cégek adatai (Név, Alap jutalék %, Kapcsolattartó, Telefonszám, E-mail)
- Letöltések, amely alatt azon dokumentumokat lehet tárolni, amelyek mindenki számára egységesen használatos. Szükség esetén úgy is használható, mint egy ftp. szerver.
- Saját adataik elemzése a kimutatások alapján
- Fizetés számítása (amennyiben a telephelyenként eltér a fizetési rendszer, az is megoldható, csak programozást igényel)
- Finanszírozási kihelyezés követése
- Készletnyilvántartás
- Ügyfélvisszahívások jelzése az értékesítők részére
- Marketing adatok rögzítése az érdeklődőkről is
- Flotta partnerek adatkezelése
- Utólagos jóváírások követése
- Több telephely közös készletének kezelése is rendelkezésre áll, amely szerint a telephelyek:
o Látják a teljes készletet
o Foglalni tudnak egy más készletéből
o Ajánlatot tudnak nyomtatni a teljes készletből
Felhasználói szinten az alábbiakat tudjuk jelenleg definiálni!
Értékesítő | - a saját adatait látja és kezelheti |
Kereskedelmi vezető | - a saját, illetve a telephelye adatait látja kezelheti, felterjesztheti a fizetést |
Vezetői szint | - mindenki adatait láthatja és hozzá lehet rendelni, hogy milyen adatokat módosíthat |
Ügyvezetői szint | - mindenki adatait láthatja és módosíthatja, illetve minden kimutatást láthat, jóváhagyhat fizetést |
Adminisztrátori kiegészítések | - akár a fentiekhez, akár egy-egy modul feltöltéséhez lehet rendelni (pld. készletfeltöltés) |
Egyéb jogosultságokat modulonként lehet hozzárendelni.
Vissza a webes szolgáltatásokhoz